کتاب های کودک و نوجوان for Dummies

Wiki Article

سبک زندگی مد و دکوراسیون اخبار و ایونت ها تغذیه و آشپزی آموزش و سرگرمی

امروزه، روانشناسان متوجه شده اند که روانشناسی کودک بسیار منحصر به فرد و پیچیده است و استفاده از نکات روانشناسی کودکان تاثیر زیادی بر آینده فرزندان ما دارد.

۳)هرچه سن کودک بیشتر شد، اطلاعات جنسی بیشتری در اختیار او قرار دهید

به کودکتان یاد بدهید اگر کسی از او خواست که اندام‌های جنسی‌اش را ببیند و یا تو اندام‌های خصوصی او را نگاه کنی، باید قاطعانه نه بگوید و بدون اینکه بترسد، بلند داد بزند.

برنامهای منظم و خاص تعیین کنید، مثلا هر روز بلافاصله پس از شام، ۳۰ دقیقه تمرین. این برنامه را هر روز دنبال کنید. پس از اتمام جلسه تمرین، فرزندتان را تشویق کنید و به او نیرویی مثبت بدهید.

پدر و مادران معمولا می توانند توانایی و مهارت های فرزندان شان را تعریف و تفسیر کنند. از نکات روانشناسی کودکان این است که اگر شما فرزند خود را درک نکنید، ممکن است در درک توانایی یا عدم توانایی او اشتباه قضاوت کنید.

دانلود اپلیکیشن صفحه نخست قصد بارداری گروه قصد بارداری

چند دقیقه در محیطی آرام بنشینید و در مورد دلیل شکایت فرزندتان فکر کنید. اگر متوجه شدید که مشکل get more info از کجا ناشی می شود، احتمال بیشتری دارد که راه حل مناسب را انتخاب کنید.

روابطی که ما با دیگران داریم بر روی افکار، یادگیری و رشد کودک تاثیر بسیار زیادی دارند.

اگر چه نیازی به امتحان این کار نیست و بهتر است در هیچ کاری افراط نکرد.

هر چی باهاش حرف میزنم اصلا چیزی نمی گه ممنون میشم راهنمایی کنید باید چکار کنم و چطور بفهمم مشکل کار چیه؟

امروزه پدر و مادرها معمولا خیلی زیاد درگیر کارهای منزل و محیط کار هستند و ناخواسته از بارزترین نکات روانشناسی کودکان هم غافل می شوند. پدر و مادر هایی که چند شغل دارند، اغلب بسیار مشغول می باشند و کار های زیادی برای انجام دادن دارند.

ارتباط جنسی در حضور نوزاد و کودک، حتی زمانی که به خواب عمیق فرورفته، ممنوع است.

وقتی کسی می‌خواهد بی‌دلیل به بدن و اندام خصوصی تو نگاه کند.

Report this wiki page